Benvingut al suport tècnic de Magnimus, qualsevol incidència que tingueu amb la pàgina web no dubteu en reportar-ho. La nostra adreça de contacte on gestionem els tickets que ens envieu es la següent: suportmagnimus@gmail.com

En el Ticket que ens envieu haura de constar la següent informació.

-Nom i Cognoms

-Descripció del problema (explicant quan l’has trobat, si ja t’habia pasat i tota la informació que poguis donar)

-Fotografia (sempre que sigui possible)

Un exemple de ticket seria aquest:

Hola bona tarda,

Soc el David Ibáñez Moya i estava avui navegant per la vostra pàgina web quan he vist que hi havia un apartat de productes per a comprar.

Avui era la primera vegada que hi accedia i he entrat i tot estava perfectament. Però aquesta tarda quan anava a comprar un coixí magnimus tot i que la pàgina m’havia caviat d’idioma i hem costaba entedre-ho no he aconseguit trobar un altre cop la botiga amb els productes disponibles.

Un cop aquest tiquet fos enviat per correu, el nostre equip miraria de resoldre-ho.